Екатерина 05.07.2019 22:59
Пользователь

Не пришло смс с кодом

Здравствуйте оплатила только заказ онлайн, а смс не пришло, что делать, завтра нужно с утра сдать анализы
066 637 14 45

Отмечено как решение

Synevo более года назад
Customer care
Добрый день
Видим заказ уже оформлен.
Ответить

Присоединиться (2)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Добрый день
    Видим заказ уже оформлен.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Оформили скидку, а смс не приходить. Что дальше делать?

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Добрый день!
      Укажите ФИО, ДР, номер телефона на кого оформляли заказ.

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Доброго ранку. Вчора оформив заказ через інтернет та заплатив кошти. Сьогодні аналізи неможу здати, бо не надійшло СМС повідомлення з номером замовлення. 12 разів телефонував в службу підтримки за номером 0-800-50-70-30 і там 12 разів слово в слово відповіли: "повідомлення відправлено, за 5 хвилин надійде" З дитиною вже дві години стоїмо під лабораторією і неможемо здати аналізи. Що це за сервіс ???

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня, Павел!
      Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, з якого номеру Ви зверталися на гарячу лінію Сінево.

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Шановний Павле!
      Дякуємо Вам за виявлену довіру і вибір медичної лабораторії "Сінево" для діагностики.
      Розуміючи Вашу стурбованість процесом оформлення замовлення у лабораторному центрі, дозвольте внести деякі пояснення.
      Кожному клієнту, який оформив онлайн замовлення приходить код замовлення на мобільний телефон. Ми провели службове розслідування, прослухали дзвінки на гарячу лінію та отримали коментар із лабораторного центру.
      На момент Вашого візиту до пункту у Вас були наявні номера замовлень. Одне із замовлень було оформлене Вашій дитині – Дмитру. Це замовлення штрих-код 3001343954. Інший код замовлення Ви не використали оскільки для послуги «5015. Дисбактеріоз» був необхідний приносний матеріал, якого на момент візиту не було в наявності.
      Павле, просимо більш детально описати, що саме у Вас викликало труднощі та хвилювання. Можливо, це очікування СМС? То дозвольте повідомити, що повідомлення завжди доходять, іноді із затримкою – це пов’язано або із великою чергою повідомлень на відправку або затримкою зі сторони Вашого мобільного оператора.
      В будь-якому випадку, дозвольте висловити Вам наші щирі вибачення за виниклі незручності. Якщо у Вас або лікаря Дмитра виникнуть додаткові питання - будемо раді допомогти!
      Бажаємо Вам і Вашій сім’ї міцного здоров’я!

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Был оплачен он-лайн заказ, деньги с карты сняты, а в лаборатории оператор заказ не увидела. На горячей линии сказали, что сбой. После получасового ожидания пришлось ещё раз оплатить заказ на месте, уже без 10ти-%ной скидки, чтоб сдать анализы. Возмущение!!!

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Добрый день!
      Ответ отправили на Ваш электронный адрес.

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Добрый вечер,оформила заказ,но сообщение с номером заказа не пришло на телефон. Что делать?

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Добрый день
      Найден заказ за 09.06 .
      Вам необходимо обратиться к владельцу карты, смс с номером онлайн заказа отправляется владельцу карты,

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Заказ оплатила,а смс не приходит номер 0687545655

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Добрый день
      Смс отправили повторно.

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Добрый вечер, не пришел СМС с номером , заказ оплатил , что делать?

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    0961939829

     (0)
  • ответ скрыт
    Customer care

    Добрый день!
    Нам очень жаль, что сложилась данная ситуация. Для того что бы мы смогли разобраться и дать ответ, подскажите, пожалуйста, номер ID платежа.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Спасибо , пришел утром в лабораторию и все решилось.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Добрый вечер! Сделали заказ, оплатили онлайн - смс не пришло... Завтра утром необходимо сдать анализ. Номер 0679358361

     (0)
  • ответ скрыт
    Customer care

    Добрый день.
    Благодарим Вас за выбор нашей лаборатории!
    Видим что смс было отправлено.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Доброй ночи
    Не пришло смс подтверждение на номер 0953834347
    anytkaischenko@gmail.com

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня!
      Повідомлення з номером замовлення відправили повторно.

       (1)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Доброй ночи! Сделал заказ, оплатил онлайн - смс не пришло. Завтра утром необходимо сдать анализ. ID платежа: 1596955946

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня!
      Повідомлення відправили повторно, та також на електронну адресу, яку Ви вказали.

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Добрый вечер, по номеру заказа 131909359 в вайбер боте не пришел СМС код для получения результатов

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня
      Бачимо, що Ваше замовлення вже офомлене

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

     (0)
  • ответ скрыт
    Customer care

    Яно, доброго дня!
    Нам дуже прикро, що склалася така ситуація.
    Щоб ми змогли допомогти,
    Вкажіть, будь ласка, дані, необхідні для ідентифікації Вашого замовлення:
    - П. І. Б.;
    - повна дата народження (число/місяць/рік);
    - штрихкод (цифровий код під зображенням штрихкода на бланку замовлення);
    - дата дослідження;
    - місто і лабораторний центр, в якому здавали аналізи.

     (1)
  • ответ скрыт
    Customer care

    Яно, за результатом дослідженя Вам необхідно звернутися в ту медичну установу де Ви здавали аналіз.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Добрый вечер! Сделала 2 заказа, оплатила онлайн, с карты деньги сняты, на один заказ код пришёл, второго нету! 0976264546

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня!
      Повідомлення надіслані повторно.

       (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 30
    ответов
  • 14
    участников
  • 2
    подписчика