Микола Щ 10.10.2019 15:59
Пользователь

Якість роботи або затримка аналізів

​Замовляв аналіз на Антидіуретичний гормон (вазопресин), який зовсім не дешевий 980 грн. 11.09.2019. Орієнтовною датою виконання було 27.09.2019.
27.09. мені передзвонили ввечері і сказали, що аналіз затримується і до початку жовтня буде виконаний. Звісно, цього не сталося, дзвінки на гарячу лінію нічого не дали. І станом на 10.10. він не готовий. Пояснюють, що в них таке перший раз, зламалося обладнання/немає реактивів.

Сінево, це ваші проблеми, що у вас зламалося і чого немає. Я заплатив за аналіз і хочу отримати його вчасно!
Єдине їх рішення - повернення коштів.
Абсолютно безвідповідальне відношення! Некомпетентність!
З таким підходом, бажаю вам якнайшвидшого банкрутства

Отмечено как решение

Synevo более года назад
Customer care
Доброго дня, Микола!
Відповідь відправлено Вам на електронну пошту.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня, Микола!
    Відповідь відправлено Вам на електронну пошту.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Моя мама в тяжёлом состоянии сдала анализы, 25.03. 2021 , Киев Ули Глушкова 9 Г’ которые нужны были очень срочно, о чем и предупреждали, так и не получила результаты анализов! Ни смс, ни на почту так и не прислали.
    Ее по скорой забрали в больницу, я звонила три дня и никто не смог найти результаты! Прошу вернуть деньги!
    Отвратительное халатное отношение!

     (0)
  • ответ скрыт
    Customer care

    Доброго дня!
    Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
    Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    В публичном пространстве я не буду указывать данные своей мамы, я написала официальное письмо с жалобой, на которое мне не ответили. Но я уже узнала почему результатов не могли найти, потому что менеджер не указала ни телефона мамы ни адреса имейл… прошу компанію дать ответ за такое обслуживание и халатность! И самое интренесное ни ответа , ни звонка от вас нет!

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      На жаль, без уточнення особистих дданих ми не зможемо ідентифікувати замовлення.

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    3 тис заплатили и анализов нету альо что за шарашкина контора?

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Добрий день!
      Дякуємо Вам за вибір нашої лабораторії!
      Вкажіть, будь ласка, дані, необхідні для ідентифікації Вашого замовлення:
      - П. І. Б.;
      - повна дата народження (число/місяць/рік);
      - штрихкод (цифровий код під зображенням штрихкода на бланку замовлення);
      - дата дослідження;
      - місто і лабораторний центр, в якому здавали аналізи.

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Я написала жалобу в вашу службу и ответа нет! Как происходит этот процесс в вашей компании?

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня!

      Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, що сталася, просимо Вас вказати штрих-код Вашого замовлення.

       (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 9
    ответов
  • 4
    участника
  • 2
    подписчика