Замовляв аналіз на Антидіуретичний гормон (вазопресин), який зовсім не дешевий 980 грн. 11.09.2019. Орієнтовною датою виконання було 27.09.2019.
27.09. мені передзвонили ввечері і сказали, що аналіз затримується і до початку жовтня буде виконаний. Звісно, цього не сталося, дзвінки на гарячу лінію нічого не дали. І станом на 10.10. він не готовий. Пояснюють, що в них таке перший раз, зламалося обладнання/немає реактивів.
Сінево, це ваші проблеми, що у вас зламалося і чого немає. Я заплатив за аналіз і хочу отримати його вчасно!
Єдине їх рішення - повернення коштів.
Абсолютно безвідповідальне відношення! Некомпетентність!
З таким підходом, бажаю вам якнайшвидшого банкрутства
Моя мама в тяжёлом состоянии сдала анализы, 25.03. 2021 , Киев Ули Глушкова 9 Г’ которые нужны были очень срочно, о чем и предупреждали, так и не получила результаты анализов! Ни смс, ни на почту так и не прислали.
Ее по скорой забрали в больницу, я звонила три дня и никто не смог найти результаты! Прошу вернуть деньги!
Отвратительное халатное отношение!
Доброго дня!
Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі.
В публичном пространстве я не буду указывать данные своей мамы, я написала официальное письмо с жалобой, на которое мне не ответили. Но я уже узнала почему результатов не могли найти, потому что менеджер не указала ни телефона мамы ни адреса имейл… прошу компанію дать ответ за такое обслуживание и халатность! И самое интренесное ни ответа , ни звонка от вас нет!
На жаль, без уточнення особистих дданих ми не зможемо ідентифікувати замовлення.
3 тис заплатили и анализов нету альо что за шарашкина контора?
Добрий день!
Дякуємо Вам за вибір нашої лабораторії!
Вкажіть, будь ласка, дані, необхідні для ідентифікації Вашого замовлення:
- П. І. Б.;
- повна дата народження (число/місяць/рік);
- штрихкод (цифровий код під зображенням штрихкода на бланку замовлення);
- дата дослідження;
- місто і лабораторний центр, в якому здавали аналізи.
Я написала жалобу в вашу службу и ответа нет! Как происходит этот процесс в вашей компании?
Доброго дня!
Для того, щоб ми могли розібратися в ситуації, що сталася, просимо Вас вказати штрих-код Вашого замовлення.
Доброго дня, Микола!
Відповідь відправлено Вам на електронну пошту.