Ольга 26.01.2021 00:21
Пользователь

Больше туда не пойдём!!!!!!

21 первый век на дворе,а у вас нет бесплатной горячей линии!!!???Городской номер)))Чтотза первобытность???Вы бы ещё голубиную почту использовали))...Как так!!??????!!На сайте ничего не разобрать......Что бы что то как то узнать нужно идти в лабараторию!!!пл.Освобождения.(Кривой Рог)Но тут препятствия если ты с коляской или на коляске то в лабораторию не попасть!!!!!Высоченные ступеньки.Даже звонка нет чтоб кого из работников позвать уже для получения результатов!Приходится просить прохожих чтоб поднялись и забрали результаты!!!В эпоху конкуренции...Такое отношение за наши же деньги..?.....Лабораторий других сейчас хватает......Вы не одни, к тому же не самые лучшие.

Отмечено как решение

Synevo более 2 месяцев назад
Customer care
Шановна Ольго!
Дякуємо Вам за звернення.
Щодо платної інформаційної лінії, приносимо Вам щирі вибачення за доставлені незручності. Дозвольте запевнити Вас, ми постійно працюємо над удосконаленням якості надання сервісу, а саме запуском багатоканальних мобільних номерів.
Разом з тим, на даному етапі, якщо немає стаціонарного телефону або можливості зв'язатися з мобільного телефону, можна звернутися через сайт в чаті «Онлайн допомога» або через форму «Зв'яжіться з нами» https://www.synevo.ua/ru/contact-us.
Щодо отримання результатів, хочемо звернути увагу, що їх можна отримати на нашому сайті в розділі «Результати онлайн» (код доступу вказується на бланку замовлення), в особистому кабінеті “Вітаграма”, а також подивитися / завантажити за допомогою чат ботів Сінево.
Посилання для реєстрації в viber, telegram:
https://tinyurl.com/SynevoBot
http://t.me/SynevoLab_bot
Ваше зауваження стосовно сходів направлене до відповідного відділу нашої компанії.
Сподіваємося на Ваше розуміння і подальшу співпрацю!
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Шановна Ольго!
    Дякуємо Вам за звернення.
    Щодо платної інформаційної лінії, приносимо Вам щирі вибачення за доставлені незручності. Дозвольте запевнити Вас, ми постійно працюємо над удосконаленням якості надання сервісу, а саме запуском багатоканальних мобільних номерів.
    Разом з тим, на даному етапі, якщо немає стаціонарного телефону або можливості зв'язатися з мобільного телефону, можна звернутися через сайт в чаті «Онлайн допомога» або через форму «Зв'яжіться з нами» https://www.synevo.ua/ru/contact-us.
    Щодо отримання результатів, хочемо звернути увагу, що їх можна отримати на нашому сайті в розділі «Результати онлайн» (код доступу вказується на бланку замовлення), в особистому кабінеті “Вітаграма”, а також подивитися / завантажити за допомогою чат ботів Сінево.
    Посилання для реєстрації в viber, telegram:
    https://tinyurl.com/SynevoBot
    http://t.me/SynevoLab_bot
    Ваше зауваження стосовно сходів направлене до відповідного відділу нашої компанії.
    Сподіваємося на Ваше розуміння і подальшу співпрацю!

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика