Георгий 09.02.2021 23:17
Пользователь

Проблемы с сайтом

Добрый день!

Еще год назад я вам писал за ваш отвратный сайт и с тех пор ничего не изменилось!
Через страховую оформил анализы, получил в смс ссылку на сайт, которая не работает!!! и я теперь не могу посмотреть какие анализы и как готовиться. + когда пытался оформить доп анализы, то попасть на страницу описания я могу только через корзину, что это за бред?!

Отмечено как решение

Synevo 2 месяца назад
Customer care
Шановний Георгію!
Дякуємо Вам за відгук.
Дуже шкода, що перегляд інформації на нашому сайті доставив Вам незручності.
На даний момент, дійсно, проводяться технічні роботи і оновлення, в зв'язку з чим інформація в лабораторному довіднику не доступна.
З інформацію щодо підготовки до досліджень можна ознайомитись у розділі «Підготовка до аналізів» https://www.synevo.ua/ua/preparations .
Ваше зауваження щодо роботи сайту передано до відповідних відділів компанії.
Приносимо свої вибачення за незручності.
Бажаємо Вам міцного здоров'я!
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Шановний Георгію!
    Дякуємо Вам за відгук.
    Дуже шкода, що перегляд інформації на нашому сайті доставив Вам незручності.
    На даний момент, дійсно, проводяться технічні роботи і оновлення, в зв'язку з чим інформація в лабораторному довіднику не доступна.
    З інформацію щодо підготовки до досліджень можна ознайомитись у розділі «Підготовка до аналізів» https://www.synevo.ua/ua/preparations .
    Ваше зауваження щодо роботи сайту передано до відповідних відділів компанії.
    Приносимо свої вибачення за незручності.
    Бажаємо Вам міцного здоров'я!

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Доброго вечора. Сьогодні виникли проблеми з вашим ботом. Під час оцінки роботи персоналу, бот довго не висвічував оцінки, а потім взагалі мимовільно вибрав найгірший результат. Змінити некоректну відповідь не можливо. Зверніть на це увагу.

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня, Оксано!
      Для того, щоб ми змогли розібратись в ситуації, вкажіть, будь ласка, Ваш номер телефону та штрихкод замовлення.

       (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 3
    ответа
  • 3
    участника
  • 2
    подписчика