Євгенія 14.02.2021 20:16
Пользователь

труднощі з комунікацією через "особистий кабінет"!

більше двох годин не вийшло увійти у "особистий кабінет"! не приходили нові паролі на імейли, не спрацьовував старий пароль. для чого тоді ця послуга, як нею неможливо користуватись?!
жаль витраченого часу та інших ресурсів.
і така проблема виникає вже не в перше. будьте ласкаві, зробіть адекватний "особистий кабінет"! дякую.

Отмечено как решение

Synevo 2 месяца назад
Customer care
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня!
    Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
    Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі.

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика