Тетяна 10.03.2021 12:26
Пользователь

Прошу розібрати дану ситуацію...

Сьогодні відвідала ваш центр обслуговування!! Задоволення від цього візиту "0" одні " -". При отриманні результату мене відфудболили на кінець черги пояснивши це тим ,що результати видають у другій половині дня. На мое питання де це написано Ст.медсестра Юлия Редьо відповіла,що на сайті. На сайті я не знайшла,онлайн консультант теж мені це не підтвердила. Що за дескримінація....

Отмечено как решение

Synevo более месяца назад
Customer care
Доброго дня, Тетяно!
Просимо вибачення за незручності. Для того щоб ми розібралися в ситуації більш детально, вкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня, Тетяно!
    Просимо вибачення за незручності. Для того щоб ми розібралися в ситуації більш детально, вкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика