Ірина 19.03.2021 18:14
Пользователь

Недотримання вимог закону Украіни що до використання украінськоі мови як державноі мови!

Звернулась сьогодні у відділення лабораторіі Synevo що за адресою _ Проспект перемоги 80/57.Все начебто стандартно й не погано.Але дуже образило те що немає поваги до украінськоі мови як до державноі у використанні в роботі медичноі лабораторіі у Киіві!Персонал звертається украінською, але роздруковані матеріали та спілкування в чаті нажаль російською! В бот_ чаті є пункт що до вибору мови, але звертається чат_ бот до пациєнта спочатку російською а повинен це робити виключно украінською державною мовою, а потім тільки пропонувати вибрати більш зручну мову! Лабораторія Synevo працює в Украіні і це дивує що не виконується закон , що до використання державноі мови!Наступним разом я буду звертатися до инших лабораторій Киіва!

Отмечено как решение

Synevo более 3 недель назад
Customer care
Шановна Ірино!
Ми вдячні за те, що Ви звернули увагу на рівень обслуговування в нашій лабораторії і допомагаєте нам ставати краще. Для нас дуже важливий зворотний зв'язок, тому що ми намагаємося не втратити Вашу довіру і зробити все необхідне, щоб сервіс у нас завжди був на високому рівні.
Дозвольте проінформувати, що за замовчуванням чат-бот обирав ту мову для спілкування, що встановлена на Viber у клієнтів. На даний момент налаштування відкореговані, вітання буде проводитись виключно українською мовою.
Сподіваємося, що наступне звернення до нас, залишить у Вас тільки позитивні емоції.
Бажаємо Вам міцного здоров'я!
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Шановна Ірино!
    Ми вдячні за те, що Ви звернули увагу на рівень обслуговування в нашій лабораторії і допомагаєте нам ставати краще. Для нас дуже важливий зворотний зв'язок, тому що ми намагаємося не втратити Вашу довіру і зробити все необхідне, щоб сервіс у нас завжди був на високому рівні.
    Дозвольте проінформувати, що за замовчуванням чат-бот обирав ту мову для спілкування, що встановлена на Viber у клієнтів. На даний момент налаштування відкореговані, вітання буде проводитись виключно українською мовою.
    Сподіваємося, що наступне звернення до нас, залишить у Вас тільки позитивні емоції.
    Бажаємо Вам міцного здоров'я!

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Дякую за відповідь, але стосовно друкованого матеріалу який видається пациєнтам на російській мові , нажаль реакціі так і не побачила! Якщо для Вас важливий зворотній звьязок, то приділить цьому питанню увагу!!!!!!!

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Шановна Ірино!
      Дякуємо за зворотний зв’язок.
      Прохання уточнити штрих-код Вашого замовлення для можливості розгляду питання відносно видачі результатів.

       (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 3
    ответа
  • 2
    участника
  • 1
    подписчик