Настя 25.03.2021 20:47
Пользователь

Неякісне обслуговування

Жахливо. Персонал недбало збирає матеріал! Медсестра не вміє виконувати свої обов'язки через брак знань, тому їй на допомогу приходить медсестра з "ресепшену". Ще й до всього цього процес був болісний. На одній руці є посиніння по ходу вени, а на іншій підшкірні крововиливи, дуже болить рука. Я думаю, за такі гроші з людьми мають поводитися краще. В цілому, не рекомендую.
P. S. Додала б ще фото, але вони обмежили розміри фото. Шкода.

Отмечено как решение

Synevo 3 недели назад
Customer care
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі. Фото, будь ласка, відправте на нашу поштову скриньку info@synevo.ua.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня!
    Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
    Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі. Фото, будь ласка, відправте на нашу поштову скриньку info@synevo.ua.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Ужасные диспетчеры call центра ! Раздражительно отвечают на вопросы. Не нравится-не работай ! Отправила меня диспетчер Елена искать ответы на вопросы на сайте - самое правильное это написать о непрофессионализме диспетчеров!

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня!
      Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, уточніть, будь ласка, номер телефону, з якого Ви телефонували на гарячу лінію лабораторії Сінево.

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня!
      Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
      Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі

       (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 5
    ответов
  • 4
    участника
  • 2
    подписчика