Ирина 26.03.2021 14:00
Пользователь

Непрофесійність працівників

Доброго дня. Сьогодні 26.03.2021 року моя мама звернулась до лабораторії в місті Жовті Води. Для дослідження на ковід антитіл та мазку Плр .Мене дуже збентежело те , що при взятті венозної крові працівники лабораторії порушили всі умови взяття крові (зі слів мами),а саме:з першого разу не вийшло взяти кров в пробірку, яку приєднали до голки з голкотримачем, а потім знову провели забір крові в ту саму пробірку , в яку не вийшло взяти кров з попереднього разу. На скільки я розумію пробірка стала розгерметизована і за цього може виникнути некоректний результат. Коли при взятті крові мамі стало не добре , їй медична сестра запропонувала аскорбінову кислоту , мама спочатку прийняла її та взяла її до рота, а потім викинула її та повідомила , що їй ще мазки повинні ще набрати, які були зареєстровані при оформленні. Про яку коректність результату може йти мова?якщо самі медсестри ,які проводять забір повинні знати про правила підготовки до цього тесту, а не порушувати їх самостійно. Мама за послуги сплатити не маленькі гроші,а тепер повинні мы сумніватися в коректності результатів. Спочатку повинні були провести забір мазку на плр дослідження, а потім виконати забір крові , на той випадок , що людини може погіршитися самопочуття щоб дати ій води. А не навпаки. Шкода ,що мама , як клієнт Вашої лабораторії дотримувалася правил підготовки , а самі працівники напевно і незнають правил взяття та підготовку до цього виду дослідження.

Отмечено как решение

Synevo более 2 недель назад
Customer care
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня!
    Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
    Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження.

     (0)
  • ответ скрыт
    Customer care

    Доброго дня, Ірино!
    Відповідь на Ваше звернення була надіслана окремим листом на електронну адресу, яку Ви вказували при оформленні замовлення.

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 2
    ответа
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика