Ivan 29.03.2021 11:39
Пользователь

Не належне обслуговування

Повна безалаберність, ви приймаєте тест на антитіла ковід пацієнтів, і звичайних пацієнтів в одних і тих же кабінетах, при тому що у вас їх 2, і ви не розподіляєте їх.

По друге, та клініка в якій я був, приймає лише на антитіла на ковід, і навіть в цій клініці була клієнтка з серйозним глибоким кашлем, і можливо з ковідом.

Чому ви не розділяєте кабінети?

Далі ще один нюанс, хитається підставка для руки, на якій беруть матеріал, погано закріплена і рухається в горизонтальному положенні.

Далі, гардероб! Що за фішка з гардеробом?
В нього теж можуть вішати речі хворі на ковід і не ковід. А нічого що людина кашляє, відкриває гардероб руками, і кашель може потрапити як і на чужий одяг, так і на шкаф? А нічого, що є період часу, під час якого вірус може зберігатися на поверні і він вписується в прийом інших клієнтів?

Ви нагло порушуєте правила, чи вашій компанії треба окреме приписання в законі?

Я наприклад, як постійний клієнт, не маю бажання захворіти на коронку в вашому закладі, здаючи аналізи іншого типу!!!!

Ви порушуєте свій же публічний договір, пункт 2.1!
В якому написано, що ви зобов'язані надати пацієнту послуги належної якості.

І пункти
5.2.1 Своєчасно і якісно надавати Послуги відповідно до умов цього Договору та з дотриманням вимог чинного законодавства України.
5.3.1. Пацієнт має право на своєчасне і якісне отримання Послуги.
5.3.4. Звернутися до Виконавця з пропозиціями, заявами, відгуками тощо щодо наданих Послуг.

Питання, де якість?

Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    Customer care

    Шановний Іване Сергійовичу!
    Дякуємо Вам за те, що знайшли час повідомити нам дану інформацію. Відгуки наших клієнтів для нас дуже важливі, адже завдяки їм, ми маємо можливість вдосконалити якість послуг, що надаються.
    Дозвольте проінформувати, що для працівників лабораторних центрів всі клієнти є потенційними носіями вірусу Covid, тому персонал після кожного клієнта протирає поверхні на рецепції, в кабінеті та дверні ручки. Обробка проводиться розчином бацилолу згідно інструкції.
    Шафа для одягу також дезінфікується, але не після кожного клієнта.
    Розділювати клієнтів в різні кабінети для забору матеріалу на звичайні замовлення та замовлення Covid немає змоги, оскільки медсестра, що проводить забір крові, тільки згідно штрих-коду не знає які послуги здає клієнт.
    Розділення клієнтів на різні кабінети передбачено лише на пунктах, де проводять забір матеріалу для ПЛР-тестів на Covid.
    Приносимо вибачення за непорозуміння.
    Ваше зауваження було передано керівнику медсестринської служби для подальшої роботи з персоналом.
    Сподіваємося, що наступний Ваш візит в лабораторний центр буде тільки позитивним.
    Бажаємо Вам міцного здоров'я!

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика