Запитала у служби підтримки подробиці про пакет 313. Без ніяких нюансів, просто опис, бо на сайті його немає. Мене відправили на іншу службу підтримки, бо «в нас такої інформації немає». Навіщо тоді взагалі така підтримка, де не можуть відповісти на елементарне запитання.
Я зверталася в службу підтримки онлайн
Доброго дня
Можливо Ви пам'ятаєте, коли саме звертались до підтримки онлайн? І чи вказували Ви свої контактні дані?
Приблизно годину тому. Ніяких даних я не надавала, так як їх не було. Оператор Оксана зі мною спілкувалась
Доброго дня!
Відповідь надали на електронну пошту.
Доброго дня!
Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, з якого номеру Ви телефонували на гарячу лінію лабораторії Сінево.