Виктория 08.08.2021 08:55
Пользователь

Через похибку на сайті та безвідповідальних працівників попали на гроші

На вашому сайті при реєстрації можна ввести лише український номер телефону. Тобто по вашому іноземець має мати українську сімку ще до перетину кордону? Іноземець перетнув кордон з іноземним номером, встановив додаток Вдома, а в лабораторії сказали реєструватися на українську сімку. Через неспівпадання телефонних номерів в додатку та на вашому сайті неможливе зняття з самоізоляції. Через це люди втрачають 6 білетів на літак!!! Ви їх компенсуєте? Про нерви та час навіть не кажу. Через єдине поле телефону на вашому сайті!!! Начебто Європейська країна, а ввести телефон іншої країни немає можливості. Просто стидно перед гостями країни. В кол центрі не бачать навіть заявки, яка була подана з цього приводу. В лабораторії запевнили, що протягом кількох годин все вирішиться вашою службою інформації в ручному режимі. В кол центрі кажуть, що від 4 годин до доби вирішиться, але звісно нічого не трапилось. Інший оператор каже, що заявку розглядають до двох діб. Ви вже розберіться, бо звучить як брехня, щоб я лиш відчепилася від оператора. Дві доби минуло, нічого не вирішили, ніхто не допоміг. Зателефонуйте пізніше, кажуть. Гроші злупили за тести, а вирішити проблему, яку самі ж створили не можете!

Отмечено как решение

Synevo более 5 месяцев назад
Customer care
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі та номер телефону з якого Ви зверталися на Гарячу лінію.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня!
    Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
    Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі та номер телефону з якого Ви зверталися на Гарячу лінію.

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика