Юлія 13.11.2021 21:23
Пользователь

Помилка за номером телефону.

Після того, як в системі Сінево змінила номер телефону , перестав працювати чат бот у вайбері . Видає наступне: за вашим номером телефону відсутнє опитування за таким номером замовлення.
В лабораторії перевірили правильність внесення номеру телефону , все ок, але чат ботом користуватися не можу.

Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    Customer care

    Доброго дня!
    Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
    Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі.

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика