![]() |
Synevo Customer care |
Доброго дня!
Повернення по замовленню проведено.
Кошти будуть зараховані на карту з якої проводилась оплата протягом від 1 до 10 банківських днів, в залежності від роботи Вашого банку.
Добрий день
Для того щоб ми розібралися в ситуації більш детально, вкажіть, будь ласка, яка саме у Вас виникла проблема та на якому етапі.
Ігоре, доброго дня!
Нам дуже шкода, що Вам незручно з’ясовувати всі питання з нашими кваліфікованими операторами гарячої лінії, та в даний час вказувати номери телефонів відділень на сайті та додавати мобільні телефони гарячої лінії ми не плануємо.
Ми щиро сподіваємося, що всі інші наші послуги виправдають Ваші очікування, і візит в нашу лабораторію залишить тільки позитивні враження. Міцного Вам здоров’я!
Заяву на повернення коштів передано до бухгалтерії.
Після проведення повернення кошти будуть зараховані на картку, з якої проводилась оплата від 1 до 10 банківських днів.
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення.
Доброго дня!
Для того, щоб ми могли розібратись та надати відповідь, уточніть будь ласка, П.І.Б., дату народження та місто здачі або ж штрих-код Вашого замовлення.
Ігоре, доброго дня!
Дякуємо Вам за звернення.
Керівництвом гарячої лінії «Сінево» постійно проводиться робота над удосконаленням надання сервісу операторами і робиться все можливе, щоб наші клієнти якісно отримували відповіді на всі свої запитання. Персонал лабораторних центрів має займатися виключно обслуговуванням клієнтів на рецепції та в маніпуляційних кабінетах.
При виникненні ситуацій, пов’язаних з конкретним лабораторним центром (наприклад, клієнт забув особисті речі), оператор гарячої лінії оформлює спеціальне звернення для керівництва і керівник відповідного центру оперативно вирішує це питання.
Бажаємо Вам міцного здоров`я! Будемо раді бачити Вас в «Сінево»!
Шановний Юрію Миколайовичу!
Дякуємо Вам за виявлену довіру і вибір медичної лабораторії «Сінево» для діагностики.
Для вирішення Вашого запиту необхідно виконати письмовий запит з електронної адреси (на яку зареєстровано особистий кабінет) в службу технічної підтримки «Vitagramma» https://vitagramma.com/
При виникненні додаткових питань будемо раді допомогти!
Доброго дня!
Відповідь відправили на Вашу електронну адресу, будь ласка, ознайомтесь.