Synevo Customer care
Регистрация: 21 сентября 2018 в 17:29
  • 8103
    рейтинг
  • 6573
    ответа
  • 0
    тем
Темы Ответы
  • Доброго дня!
    Повернення по замовленню проведено.
    Кошти будуть зараховані на карту з якої проводилась оплата протягом від 1 до 10 банківських днів, в залежності від роботи Вашого банку.

  • Добрий день
    Для того щоб ми розібралися в ситуації більш детально, вкажіть, будь ласка, яка саме у Вас виникла проблема та на якому етапі.

  • Доброго дня!
    На жаль, вносити корективи вже сформоване і оплачене онлайн замовлення, не має технічної можливості.
    Для скасування замовлення та повернення коштів, необходідно заповнити форму за посиланням:
    https://www.synevo.ua/uk/refund/

  • Ігоре, доброго дня!
    Нам дуже шкода, що Вам незручно з’ясовувати всі питання з нашими кваліфікованими операторами гарячої лінії, та в даний час вказувати номери телефонів відділень на сайті та додавати мобільні телефони гарячої лінії ми не плануємо.
    Ми щиро сподіваємося, що всі інші наші послуги виправдають Ваші очікування, і візит в нашу лабораторію залишить тільки позитивні враження. Міцного Вам здоров’я!

  • Заяву на повернення коштів передано до бухгалтерії.
    Після проведення повернення кошти будуть зараховані на картку, з якої проводилась оплата від 1 до 10 банківських днів.

  • Доброго дня!
    Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення.

  • Доброго дня!
    Для того, щоб ми могли розібратись та надати відповідь, уточніть будь ласка, П.І.Б., дату народження та місто здачі або ж штрих-код Вашого замовлення.

  • Ігоре, доброго дня!
    Дякуємо Вам за звернення.
    Керівництвом гарячої лінії «Сінево» постійно проводиться робота над удосконаленням надання сервісу операторами і робиться все можливе, щоб наші клієнти якісно отримували відповіді на всі свої запитання. Персонал лабораторних центрів має займатися виключно обслуговуванням клієнтів на рецепції та в маніпуляційних кабінетах.
    При виникненні ситуацій, пов’язаних з конкретним лабораторним центром (наприклад, клієнт забув особисті речі), оператор гарячої лінії оформлює спеціальне звернення для керівництва і керівник відповідного центру оперативно вирішує це питання.
    Бажаємо Вам міцного здоров`я! Будемо раді бачити Вас в «Сінево»!

  • Шановний Юрію Миколайовичу!
    Дякуємо Вам за виявлену довіру і вибір медичної лабораторії «Сінево» для діагностики.
    Для вирішення Вашого запиту необхідно виконати письмовий запит з електронної адреси (на яку зареєстровано особистий кабінет) в службу технічної підтримки «Vitagramma» https://vitagramma.com/
    При виникненні додаткових питань будемо раді допомогти!

  • Доброго дня!
    Відповідь відправили на Вашу електронну адресу, будь ласка, ознайомтесь.