Я заказала два раза один и тот же анализ , как один из заказов отменить ?
Добрий день!
Дякуємо Вам за вибір нашої лабораторії!
Замовлення скасовано.
Не могу отменить заказ. Пишет что данные неверно ведены. Заказ оплачен. Так что хочу отменить и получить возврат средств
Номер заказа 165619875
Шановна Олено Сергіївно!
Дякуємо Вам за звернення.
Дозвольте проінформувати Вас, повернення коштів по замовленню виконано.
Повернення коштів на рахунок відбувається протягом 5-10 банківських днів.
Також, інформацію про повернення рекомендуємо переглянути по даті, де була перша транзакція або переглянути всю виписку від моменту оплати, тому що транзакція може потрапляти в виписку як за датою обробки здійснення покупки, так і за датою обробки анулювання покупки.
При виникненні додаткових питань будемо раді допомогти!
Здравствуйте! Помогите отменить заказ,а то выдаёт ошибку. Ріпкина Євгенія Юріївна, номер заказа: 167806003
Добрий день!
Дозвольте проінформувати, що повернення за замовлення №167806003 успішно здійснене 09.03.2022
Кошти зараховуються на карту, з якої проводилася оплата, протягом п’яти – десяти робочих банківських днів.
Якщо у Вас виникатимуть додаткові запитання – будемо раді допомогти.
Бажаємо Вам міцного здоров’я!
Доброго дня. 24.02.2022 скасувала замовлення, проте гроші досі так і не повернули. Номер замовлення 167815741. Вже двічі писала на підтримку і результату немає. Коли очікувати гроші?
Добрий день!
Дозвольте проінформувати, що повернення за замовлення №167815741 успішно здійснене 16.03.2022
Кошти зараховуються на карту, з якої проводилася оплата, протягом п’яти – десяти робочих банківських днів.
Якщо у Вас виникатимуть додаткові запитання – будемо раді допомогти.
Бажаємо Вам міцного здоров’я!
Здравствуйте, прошу отменить онлайн-заказ 166599811, и вернуть оплату. Не могу отменить, пишет, что данные неверно введены. Сдала и оплатила этот анализ в тот же день в Синево в другом населенном пункте, где этот онлайн-заказ не действовал. Хотела эту оплату использовать на другой анализ, но с 24.02 стало неактуально.
Добрий день!
Дозвольте проінформувати, що повернення за замовлення №166599811 успішно здійснене 18.03.2022
Кошти зараховуються на карту, з якої проводилася оплата, протягом п’яти – десяти робочих банківських днів.
Якщо у Вас виникатимуть додаткові запитання – будемо раді допомогти.
Бажаємо Вам міцного здоров’я!
Доброго дня. Відмінив заказ, отримав повідомлення : заявку по замовленню №167839852 19.03.22 року прийнято до розгляду. 28.03.22 року - кошти не повернені. Прошу сприяти поверненню коштів. З повагою
Шановний Олеже!
Дякуємо Вам за звернення.
Дозвольте проінформувати Вас, повернення коштів по замовленню № 167839852 виконано 21.03.2022р.
Повернення коштів на рахунок відбувається протягом 5-10 банківських днів.
Також, інформацію про повернення рекомендуємо переглянути по даті, де була перша транзакція або переглянути всю виписку від моменту оплати, тому що транзакція може потрапляти в виписку як за датою обробки здійснення покупки, так і за датою обробки анулювання покупки.
При виникненні додаткових питань будемо раді допомогти!
Добрый день,
Я тоже не могу отменить заказ не через форму (пишет что неверно введены данные) не по телефону, кнопка свзя онлайн помощи вообще не работает.
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення.
168069184
Заяву на повернення коштів передано до бухгалтерії.
Після проведення повернення кошти будуть зараховані на картку, з якої проводилась оплата від 1 до 10 банківських днів.
Добрый день!
Прошу отменить заказ №165501561- отпала необходимость.