Екатерина 16.07.2016 08:52
Пользователь

Отмена заказа онлайн

Я заказала два раза один и тот же анализ , как один из заказов отменить ?

Отмечено как решение

Synevo более 5 лет назад
Пользователь
Екатерина, уточните, пожалуйста, Вы оплачивали заказ заранее онлайн или выбрали оплату в лабораторном центре? А так же, Вы использовали какие-либо скидки при оформлении заказа?
Ответить

Присоединиться (5)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Добрый день!
    Прошу отменить заказ №165501561- отпала необходимость.

     (0)
  • ответ скрыт
    Customer care

    Добрий день!
    Дякуємо Вам за вибір нашої лабораторії!
    Замовлення скасовано.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Не могу отменить заказ. Пишет что данные неверно ведены. Заказ оплачен. Так что хочу отменить и получить возврат средств
    Номер заказа 165619875

     (0)
  • ответ скрыт
    Customer care

    Шановна Олено Сергіївно!
    Дякуємо Вам за звернення.
    Дозвольте проінформувати Вас, повернення коштів по замовленню виконано.
    Повернення коштів на рахунок відбувається протягом 5-10 банківських днів.
    Також, інформацію про повернення рекомендуємо переглянути по даті, де була перша транзакція або переглянути всю виписку від моменту оплати, тому що транзакція може потрапляти в виписку як за датою обробки здійснення покупки, так і за датою обробки анулювання покупки.
    При виникненні додаткових питань будемо раді допомогти!

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Здравствуйте! Помогите отменить заказ,а то выдаёт ошибку. Ріпкина Євгенія Юріївна, номер заказа: 167806003

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Добрий день!
      Дозвольте проінформувати, що повернення за замовлення №167806003 успішно здійснене 09.03.2022
      Кошти зараховуються на карту, з якої проводилася оплата, протягом п’яти – десяти робочих банківських днів.
      Якщо у Вас виникатимуть додаткові запитання – будемо раді допомогти.
      Бажаємо Вам міцного здоров’я!

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Доброго дня. 24.02.2022 скасувала замовлення, проте гроші досі так і не повернули. Номер замовлення 167815741. Вже двічі писала на підтримку і результату немає. Коли очікувати гроші?

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Добрий день!
      Дозвольте проінформувати, що повернення за замовлення №167815741 успішно здійснене 16.03.2022
      Кошти зараховуються на карту, з якої проводилася оплата, протягом п’яти – десяти робочих банківських днів.
      Якщо у Вас виникатимуть додаткові запитання – будемо раді допомогти.
      Бажаємо Вам міцного здоров’я!

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Здравствуйте, прошу отменить онлайн-заказ 166599811, и вернуть оплату. Не могу отменить, пишет, что данные неверно введены. Сдала и оплатила этот анализ в тот же день в Синево в другом населенном пункте, где этот онлайн-заказ не действовал. Хотела эту оплату использовать на другой анализ, но с 24.02 стало неактуально.

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Добрий день!
      Дозвольте проінформувати, що повернення за замовлення №166599811 успішно здійснене 18.03.2022
      Кошти зараховуються на карту, з якої проводилася оплата, протягом п’яти – десяти робочих банківських днів.
      Якщо у Вас виникатимуть додаткові запитання – будемо раді допомогти.
      Бажаємо Вам міцного здоров’я!

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Доброго дня. Відмінив заказ, отримав повідомлення : заявку по замовленню №167839852 19.03.22 року прийнято до розгляду. 28.03.22 року - кошти не повернені. Прошу сприяти поверненню коштів. З повагою

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Шановний Олеже!
      Дякуємо Вам за звернення.
      Дозвольте проінформувати Вас, повернення коштів по замовленню № 167839852 виконано 21.03.2022р.
      Повернення коштів на рахунок відбувається протягом 5-10 банківських днів.
      Також, інформацію про повернення рекомендуємо переглянути по даті, де була перша транзакція або переглянути всю виписку від моменту оплати, тому що транзакція може потрапляти в виписку як за датою обробки здійснення покупки, так і за датою обробки анулювання покупки.
      При виникненні додаткових питань будемо раді допомогти!

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Добрый день,
    Я тоже не могу отменить заказ не через форму (пишет что неверно введены данные) не по телефону, кнопка свзя онлайн помощи вообще не работает.

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня!
      Уточніть, будь ласка, номер Вашого замовлення.

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    168069184

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Заяву на повернення коштів передано до бухгалтерії.
      Після проведення повернення кошти будуть зараховані на картку, з якої проводилась оплата від 1 до 10 банківських днів.

       (0)
  • ответ скрыт
    Customer care

    Доброго дня!
    На жаль, вносити корективи вже сформоване і оплачене онлайн замовлення, не має технічної можливості.
    Для скасування замовлення та повернення коштів, необходідно заповнити форму за посиланням:
    https://www.synevo.ua/uk/refund/

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 155
    ответов
  • 10
    участников
  • 8
    подписчиков