Татьяна 20.02.2019 11:12
Пользователь

Оформить заказ

Почему не смогла до конца оформить онлайн заказ , виснет на корзине;(

Отмечено как решение

Synevo более 3 лет назад
Customer care
Добрий день!

Дякуємо Вам за звернення.

Нам важлива думка наших клієнтів, тому кожне звернення ми уважно розглядаємо.
Дуже шкода, що сервіс нашого сайту доставив Вам незручності. Дозвольте принести свої щирі вибачення. Ваше зауваження і побажання щодо роботи сайту ми передали до відповідного відділу нашої компанії.
Також хочемо подякувати Вам за те, що своїм зверненням Ви допомогли побачити невідповідності в роботі сайту. Будемо вдячні, якщо і в подальшому, зможемо отримувати від Вас коментарі та побажання на адресу роботи нашого сайту.
Сподіваємося, дуже скоро Ви зможете самі переконатися, що компанія «Сінево» докладає всіх зусиль для вдосконалення свого сервісу і якості послуг, що надаються.
Щиро бажаємо Вам міцного здоров'я!
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    Customer care

    Уважаемая Татьяна!
    Благодарим Вас за обращение.
    Нам важно мнение наших клиентов, поэтому каждое обращение мы внимательно рассматриваем.
    Очень жаль, что оформление заказа через наш сайт нанес Вам неудобств. Позвольте принести Вам свои искренние извинения. Ваше замечание передано в соответствующий отдел нашей компании.
    Искренне желаем Вам крепкого здоровья!

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Також були проблеми з оформленням, але з 4-го разу вдалося
    1) Звечора кинуті у кошик аналізи, щоб зранку оплатити - зранку всі пропали. Браузер на ніч не закривався і навіть сторінка кошика лишалася відкритою.
    2) При додаванні аналізів з різних сторінок - при оформленні система видає лише той, що було зроблено з поточної сторінки. Необхідно оновити сторінку і лише потому все працює.
    3) Чомусь перший раз при передачі на оплату не передалась сума в систему liqpay. Тобто замість суми написано NaN UAH. При повторному оформленні все спрацювало.

     (0)
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Добрий день!

    Дякуємо Вам за звернення.

    Нам важлива думка наших клієнтів, тому кожне звернення ми уважно розглядаємо.
    Дуже шкода, що сервіс нашого сайту доставив Вам незручності. Дозвольте принести свої щирі вибачення. Ваше зауваження і побажання щодо роботи сайту ми передали до відповідного відділу нашої компанії.
    Також хочемо подякувати Вам за те, що своїм зверненням Ви допомогли побачити невідповідності в роботі сайту. Будемо вдячні, якщо і в подальшому, зможемо отримувати від Вас коментарі та побажання на адресу роботи нашого сайту.
    Сподіваємося, дуже скоро Ви зможете самі переконатися, що компанія «Сінево» докладає всіх зусиль для вдосконалення свого сервісу і якості послуг, що надаються.
    Щиро бажаємо Вам міцного здоров'я!

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 3
    ответа
  • 3
    участника
  • 2
    подписчика