Customer care
Добрий день, Валентине!
Дякуємо Вам за звернення.
Нам важлива думка наших клієнтів, тому кожне звернення ми уважно розглядаємо.
Дуже шкода, що сервіс нашого сайту доставив Вам незручності. Дозвольте принести свої щирі вибачення. Ваше зауваження і побажання щодо роботи сайту ми передали до відповідного відділу нашої компанії.
Також хочемо подякувати Вам за те, що своїм відкликанням Ви допомогли побачити невідповідності в роботі сайту. Будемо вдячні, якщо і в подальшому, зможемо отримувати від Вас коментарі та побажання на адресу роботи нашого сайту.
Сподіваємося, дуже скоро Ви зможете самі переконатися, що компанія «Сінево» докладає всіх зусиль для вдосконалення свого сервісу і якості послуг, що надаються.
Щиро бажаємо Вам міцного здоров'я!
Добрий день, Валентине!
Дякуємо Вам за звернення.
Нам важлива думка наших клієнтів, тому кожне звернення ми уважно розглядаємо.
Дуже шкода, що сервіс нашого сайту доставив Вам незручності. Дозвольте принести свої щирі вибачення. Ваше зауваження і побажання щодо роботи сайту ми передали до відповідного відділу нашої компанії.
Також хочемо подякувати Вам за те, що своїм відкликанням Ви допомогли побачити невідповідності в роботі сайту. Будемо вдячні, якщо і в подальшому, зможемо отримувати від Вас коментарі та побажання на адресу роботи нашого сайту.
Сподіваємося, дуже скоро Ви зможете самі переконатися, що компанія «Сінево» докладає всіх зусиль для вдосконалення свого сервісу і якості послуг, що надаються.
Щиро бажаємо Вам міцного здоров'я!