Пользователь

Вдосконалення процедури оплати і даних про клієнтів/пацієнтів/платників

Доброго дня. Прийміть як пропозицію з удосконалення сайту наступне. Під час оформлення замовлення на сайті, коли ми вносимо персональні дані, то треба зазначати що потрібно вносити дані пацієнта, тобто людини яка йде на обстеження, а не клієнта як зазначено на сайті. Дитина якій 2 роки не має телефона і банківської картки! Під час оформлення замовлення розсудлива людина розуміє, що в маленькій дитині немає номера рахунку, і звісно ми робимо замовлення на себе (батьків), в надії що на якомусь етапі замовлення випаде віконце з зазначенням реального пацієнта. А у вас такого немає. Як дитина може бути платником? Внесіть вдосконалення на сайт. Чому неможливо змінити на реального пацієнта зателефонувавши на вашу гарячу лінію, або ще якимось чином. Чому потрібно відміняти замовлення і потім заново це робити? Ви ж розумієте про цю проблеми, у вас у віконці про причину відмови зазначено "необхідно щоб здала інша людина". Ви знаєте про цю причину, але ніяким чином не реагуєте. Гроші то вернуться, але ж напевно процедура повернення також чогось коштує як для платника, так і для вас.
Чому у вас на сайті, внизу сторінки кругом зазначено "пацієнт", лічильник також рахує "пацієнтів", а під час оформлення замовлення потрібно вносити дані "клієнта". Ну якось не серйозно, для такої серйозної клініки. Потрібно відрізняти клієнта від пацієнта і від платника.
Як приклад із власного досвіду. Роблю замовлення на сайті інтернет магазину, вказую дані замовника, тобто свої, а оплачую по картці дружини (дружина в курсі, проте не хоче забирати замовлення на пошті). Все проходить успішно. Через кілька годин дзвонять з інтернет магазину і кажуть у вас не співпадають дані отримувача і платника, оскільки банк надав іншу інформацію. Замовлення в ручному режимі переоформили на дружину. Така ситуація і з вами. Проте у вас в ручному режимі неможливо змінити на дані пацієнта.

Отмечено как решение

Synevo более 2 лет назад
Customer care
Шановний Євгенію!
Дякуємо Вам за небайдужість і за те, що знайшли час повідомити нам дану інформацію.
Відгуки наших клієнтів для нас дуже важливі, завдяки їм ми маємо можливість дізнатися про рівень сервісу та удосконалити його.
Ми приносимо свої щирі вибачення за завдані Вам незручності, які виникли під час роботи з нашим сайтом.
Хочемо Вас проінформувати, що Ваша пропозиція передана до відповідного відділу для розгляду та подальшої роботи.
Ми цінуємо наших клієнтів і хочемо Вас запевнити, що з нашого боку буде зроблено все, щоб обслуговування в нашій лабораторії приносило тільки позитивні емоції і враження.
Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, будемо раді допомогти.

Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашій родині!
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Шановний Євгенію!
    Дякуємо Вам за небайдужість і за те, що знайшли час повідомити нам дану інформацію.
    Відгуки наших клієнтів для нас дуже важливі, завдяки їм ми маємо можливість дізнатися про рівень сервісу та удосконалити його.
    Ми приносимо свої щирі вибачення за завдані Вам незручності, які виникли під час роботи з нашим сайтом.
    Хочемо Вас проінформувати, що Ваша пропозиція передана до відповідного відділу для розгляду та подальшої роботи.
    Ми цінуємо наших клієнтів і хочемо Вас запевнити, що з нашого боку буде зроблено все, щоб обслуговування в нашій лабораторії приносило тільки позитивні емоції і враження.
    Якщо у Вас виникнуть додаткові питання, будемо раді допомогти.

    Бажаємо міцного здоров'я Вам і Вашій родині!

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика