Здравствуйте оплатила только заказ онлайн, а смс не пришло, что делать, завтра нужно с утра сдать анализы
066 637 14 45
Оформили скидку, а смс не приходить. Что дальше делать?
Добрый день!
Укажите ФИО, ДР, номер телефона на кого оформляли заказ.
Доброго ранку. Вчора оформив заказ через інтернет та заплатив кошти. Сьогодні аналізи неможу здати, бо не надійшло СМС повідомлення з номером замовлення. 12 разів телефонував в службу підтримки за номером 0-800-50-70-30 і там 12 разів слово в слово відповіли: "повідомлення відправлено, за 5 хвилин надійде" З дитиною вже дві години стоїмо під лабораторією і неможемо здати аналізи. Що це за сервіс ???
Доброго дня, Павел!
Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, з якого номеру Ви зверталися на гарячу лінію Сінево.
Шановний Павле!
Дякуємо Вам за виявлену довіру і вибір медичної лабораторії "Сінево" для діагностики.
Розуміючи Вашу стурбованість процесом оформлення замовлення у лабораторному центрі, дозвольте внести деякі пояснення.
Кожному клієнту, який оформив онлайн замовлення приходить код замовлення на мобільний телефон. Ми провели службове розслідування, прослухали дзвінки на гарячу лінію та отримали коментар із лабораторного центру.
На момент Вашого візиту до пункту у Вас були наявні номера замовлень. Одне із замовлень було оформлене Вашій дитині – Дмитру. Це замовлення штрих-код 3001343954. Інший код замовлення Ви не використали оскільки для послуги «5015. Дисбактеріоз» був необхідний приносний матеріал, якого на момент візиту не було в наявності.
Павле, просимо більш детально описати, що саме у Вас викликало труднощі та хвилювання. Можливо, це очікування СМС? То дозвольте повідомити, що повідомлення завжди доходять, іноді із затримкою – це пов’язано або із великою чергою повідомлень на відправку або затримкою зі сторони Вашого мобільного оператора.
В будь-якому випадку, дозвольте висловити Вам наші щирі вибачення за виниклі незручності. Якщо у Вас або лікаря Дмитра виникнуть додаткові питання - будемо раді допомогти!
Бажаємо Вам і Вашій сім’ї міцного здоров’я!
Был оплачен он-лайн заказ, деньги с карты сняты, а в лаборатории оператор заказ не увидела. На горячей линии сказали, что сбой. После получасового ожидания пришлось ещё раз оплатить заказ на месте, уже без 10ти-%ной скидки, чтоб сдать анализы. Возмущение!!!
Добрый день!
Ответ отправили на Ваш электронный адрес.
Добрый вечер,оформила заказ,но сообщение с номером заказа не пришло на телефон. Что делать?
Добрый день
Найден заказ за 09.06 .
Вам необходимо обратиться к владельцу карты, смс с номером онлайн заказа отправляется владельцу карты,
Заказ оплатила,а смс не приходит номер 0687545655
Добрый день
Смс отправили повторно.
Добрый вечер, не пришел СМС с номером , заказ оплатил , что делать?
0961939829
Добрый день!
Нам очень жаль, что сложилась данная ситуация. Для того что бы мы смогли разобраться и дать ответ, подскажите, пожалуйста, номер ID платежа.
Спасибо , пришел утром в лабораторию и все решилось.
Добрый вечер! Сделали заказ, оплатили онлайн - смс не пришло... Завтра утром необходимо сдать анализ. Номер 0679358361
Добрый день.
Благодарим Вас за выбор нашей лаборатории!
Видим что смс было отправлено.
Доброй ночи
Не пришло смс подтверждение на номер 0953834347
anytkaischenko@gmail.com
Доброго дня!
Повідомлення з номером замовлення відправили повторно.
Доброй ночи! Сделал заказ, оплатил онлайн - смс не пришло. Завтра утром необходимо сдать анализ. ID платежа: 1596955946
Доброго дня!
Повідомлення відправили повторно, та також на електронну адресу, яку Ви вказали.
Добрый вечер, по номеру заказа 131909359 в вайбер боте не пришел СМС код для получения результатов
Доброго дня
Бачимо, що Ваше замовлення вже офомлене
Яно, доброго дня!
Нам дуже прикро, що склалася така ситуація.
Щоб ми змогли допомогти,
Вкажіть, будь ласка, дані, необхідні для ідентифікації Вашого замовлення:
- П. І. Б.;
- повна дата народження (число/місяць/рік);
- штрихкод (цифровий код під зображенням штрихкода на бланку замовлення);
- дата дослідження;
- місто і лабораторний центр, в якому здавали аналізи.
Яно, за результатом дослідженя Вам необхідно звернутися в ту медичну установу де Ви здавали аналіз.
Добрый вечер! Сделала 2 заказа, оплатила онлайн, с карты деньги сняты, на один заказ код пришёл, второго нету! 0976264546
Доброго дня!
Повідомлення надіслані повторно.
Добрый день. НЕ пришёл код на номер 0962555134
olga.ivanec72@gmail.com
Доброго дня, Ольго!
Уточніть, будь ласка, ПІБ, на кого було оформлено замовлення. Також, можливо, у Вас є ID сплати?
Інформація необхідна для того, щоб ми змогли найти замовлення.
Дякуємо!
Анализы сданы вчера утром.
Будь ласка, просимо також вказати дату народження.
21.07.1972
Дякуємо Вам за вибір нашої лабораторії!
Будь ласка, ці аналізи ще перебувають у роботі. Термін готовності, вказаний у Вашому бланку замовлення 28.04.2021.
спасибо
У разі виникнення додаткових запитань - будемо раді Вам допомогти!
Заказ оплатили, смс не пришла id платежа 1635081678
Добрий день!
Відправили смс з номером замовлення на Ваш номер телефону, який вказали при оформленні.
Не пришло смс, 380993311280
Доброго дня!
Замовлення успішно сплачено, на номер телефону відправии смс- повідомлення з номером замовлення.
Доброго дня, не прийшло смс. 0981088025
Доброго дня!
Замовлення успішно оформлено, смс повідомлення з номером замовлення віправлено.
Добрий день. Не надійшло смс з кодом. Замовлення на номер 0935799810.
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, на кого оформлене замовлення?
Доброго дня! Не прийшло смс на номер і на мейл після замовлення і оплати в інтернеті.
0632504571
Доброго дня!
Замовлення успішно оформлене, смс з номером замовлення відправили.
На даний момент нічого не приходило. Чи є можливість відправити код на електронну адресу?
mariana5656@gmail.com
На жаль, при оформленні замовлення Ви не вказали електронну адресу.
Здравствуйте. Оплатила анализ онлайн, но смс с кодом не пришло ни на телефон, ни на почту. А завтра рано утром нужно уже сдать анализ. Тел. 0661211040
Доброго дня, Ольго!
Перевірили інформацію, кошти за дане замовлення на наш рахунок не поступили, проплата не пройшла. Рекомендуємо звернутися в Ваш обслуговуючий банк.
Добрый день
Видим заказ уже оформлен.