Oksana 04.06.2020 14:31
Пользователь

Скарга

Сьогодні мені робили забір крові в лабораторії Сінево м. Лубни. Після забору крові з вени медсестра натисла пальцем на рану, з якої ще йшла кров. Перед цим вона торкалася до різних предметів і поверхней. Я була шокована, адже так можна занести інфекцію! Це просто недопустимо!!!
Користуюся послугами Сінево довгий час, але після цього випадку в мене з'явився страх, що там можуть заразити. Як можна бути такою необережною, виконуючи таку серйозну процедуру?!

Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    Customer care

    Доброго дня, Оксана!
    Нам дуже шкода, що відвідування лабораторного центру залишило у вас подібні враження.
    Для того що б ми детально змогли відповісти на Ваш відгук, вкажіть, будь ласка, штрих код замовлення або ж дані необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; дата народження того, хто здавав дослідження (повністю). Після отримання цієї інформації ми обов'язково все перевіримо і надамо зворотний зв'язок

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Чому на мої останні повідомлення не надають відповідь?

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Шановна Оксано Василівно!
      Ми вдячні за те, що Ви звернули увагу на рівень обслуговування в нашому лабораторному центрі. Для нас дуже важливий зворотний зв'язок, тому що ми намагаємося не втратити Вашу довіру і зробити все необхідне, щоб сервіс у нас завжди був на високому рівні.

      Детально розібравшись у Вашому зверненні, дозвольте повідомити, що забір крові був здійснений згідно стандартів. Після взяття матеріалу, перед тим, як витягати голку, на місце венепункції була прикладена спиртова салфетка, потім було запропоновано зігнути руку в лікті і тримати у такому положенні, поки медсестра маркувала пробірки. Оглянув місце проколу, медсестра забрала спиртову салфетку та наклеїла бактерицидний пластир.
      Оскільки, Ви попросили переклеїти пластир, місце проколу було оброблено потворно спиртовою салфеткою та накладено новий бактерицидний пластир.
      При завершенні маніпуляції всі дії медсестра здійснювала в одноразових рукавичках.

      Приносимо вибачення за непорозуміння.
      Ваш коментар переданий керівнику медсестринського служби для подальшої роботи з персоналом.
      Сподіваємося, що наступне звернення в нашу лабораторію залишать у Вас тільки позитивні враження.
      Бажаємо Вам міцного здоров'я!

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Доброго дня. 5.07.21 р у м. Тернопіль, миру 3а ,здавала аналізи( скринінг 1 триместру вагітності) . Я прийшла з направленням, де у направленні були вказані всі дані , також я мала з собою обмінну карту, в якій знаходилось узд дослідження. Медсестра па рецепції заповнила бланк і сказала що ніби все заповнила, взяли мені аналіз , все ніби добре.
    06.07 телефонують мені з лабораторії сінево і просять уточнили дані узд бо їм потрібні показники для того щоб вірно зробити результати аналізу. Але я не дома і немаю біля себе узд і не знаю коли буду дома, прошу їх щоб вони зв’язувались з лікарем для уточнення даних, номер телефону я вказала ще у направленні. Я ще Запитала в чому справа , для чого їм дані як там все було вказано, мені дали відповідь що для точного результату потрібно уточнити деякі показники бо у направленні не чітко вказано. Після того мене дуже все рознервувало як це так може бути, при тому що 2 показники вже готові і я їх бачила результат онлайн. Я плачу гроші за аналізи , я вагітна жінка, ці аналізи відповідають за здоров‘я моєї дитини, я переживаю, нервуюся бо медсестра не чітко переписала дані. Після того всього я попросила чоловіка щоб він після роботи сфотографував мені висновок узд і вислав мені онлай. Маючи узд у електронному вигляді , я телефоную на гарячу лінію де мене з’єднують з оператором. Пояснюю всю ситуацію і мені говорять у відповідь , вам пере телефонують. Проходить 5 хв ніхто мені не телефонує , а робочий час підходить кінцю. Після того я знов телефоную до них , де мені кажуть уточнити у лікаря чи лабораторія зв’язалася з лікарем чи ні, якщо зв’язалася то все добре, якщо ні, то продиктуєте ви нам дані узд і ми зв’яжемось з Тернополем. Щоб ви розуміли , мене це ще гірше все заїло, чому я маю вияснювати , турбувати лікаря у його не робочий час , тратити свої нерви, переживати, коли це не моя винна, а винна лабораторії?!
    Я знов телефоную на гарячу лінію, знов пояснюю ситуацію, кажу що вже напевно 4 раз розповідаю одну і ту ж історію 4 оператору, де мене просять почекати для уточнення. І нарешіті мене з’єднали з людиною яка уточнила у мене дані узд. Хочу зауважити , що навіть ніхто близько не сказав мені слова вибачення за неуважність медсестри, все було так ніби це я винна у цій ситуації, коли я маю повне право вимагати переробити мені аналізи безкоштовно, як можна робити аналізи коли немає даних ???
    Я дуже розчарувалася у лабораторії. Дякую

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня, Христино!
      Відповідь було надано на Вашу електронну адресу, прохання ознайомитися.

       (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 5
    ответов
  • 3
    участника
  • 1
    подписчик