Олександра 17.11.2020 19:02
Пользователь

Подорожчання з листопада 2020 і негнучкість для постійних клієнтів

Щомісяця здаю аналізи на гормони на суму більше 1100 грн і в той час як конкуренти (Ескулаб) зберігають старі ціни, Синево чомусь їх вирішує "трішки" підвищувати і не іде на поступки щоб зберегти клієнта. Краще б непотрібних солодощів не давали кожного разу. Перейшла до конкурентів. Порада - ввести програму лояльності чи ще якусь систему гнучких цін / акцій / можливість сформувати свій пакет. Акції на існуючі пакети мене не влаштували.

Отмечено как решение

Synevo более 5 месяцев назад
Customer care
Шановна Олександро!
Ми вдячні за те, що Ви звернули увагу на рівень обслуговування в нашій лабораторії. Для нас дуже важливий зворотний зв'язок, тому що ми намагаємося не втратити Вашу довіру і зробити все необхідне, щоб сервіс у нас завжди був на високому рівні.
Дозвольте поінформувати, що з 01.11.2020, дійсно, змінилася вартість на ряд послуг, що надаються лабораторією.
Приносимо свої щирі вибачення за ситуацію, що склалася. Ваше зауваження та побажання передані до керівництва.
Дозвольте пояснити Вам причину подорожчання вартості послуг.
У своїй господарській діяльності Лабораторія Сінево керується нормами, передбаченими чинним законодавство України, в тому числі й основними принципами ведення підприємницької діяльності, а саме: принципом самостійного встановлення цін на послуги. На формування вартості послуги чинять вплив ряд факторів. На жаль, Лабораторія Сінево не має можливості залишати ціни на незмінному рівні та вимушена реагувати на зовнішні чинники, з метою підтримання високої якості послуг, що надаються.
Прийміть, будь ласка, наші щирі вибачення, сподіваємося, наступні візити залишать у Вас тільки позитивні враження.
Бажаємо Вам міцного здоров'я!
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Шановна Олександро!
    Ми вдячні за те, що Ви звернули увагу на рівень обслуговування в нашій лабораторії. Для нас дуже важливий зворотний зв'язок, тому що ми намагаємося не втратити Вашу довіру і зробити все необхідне, щоб сервіс у нас завжди був на високому рівні.
    Дозвольте поінформувати, що з 01.11.2020, дійсно, змінилася вартість на ряд послуг, що надаються лабораторією.
    Приносимо свої щирі вибачення за ситуацію, що склалася. Ваше зауваження та побажання передані до керівництва.
    Дозвольте пояснити Вам причину подорожчання вартості послуг.
    У своїй господарській діяльності Лабораторія Сінево керується нормами, передбаченими чинним законодавство України, в тому числі й основними принципами ведення підприємницької діяльності, а саме: принципом самостійного встановлення цін на послуги. На формування вартості послуги чинять вплив ряд факторів. На жаль, Лабораторія Сінево не має можливості залишати ціни на незмінному рівні та вимушена реагувати на зовнішні чинники, з метою підтримання високої якості послуг, що надаються.
    Прийміть, будь ласка, наші щирі вибачення, сподіваємося, наступні візити залишать у Вас тільки позитивні враження.
    Бажаємо Вам міцного здоров'я!

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика