Катерина 06.01.2021 18:28
Пользователь

Не прийшло смс з кодом

Доброго вечора. Сьогодні близько 15 години оформили замовлення на плр тест. Жодного смс не прийшло, на поштову скриньку також ніякого підтвердження не приходило. Гроші з картки списало одразу. Як тепер бути? Коли робиш плр, бо без нього операції не зроблять і кожна копійка на рахунку то за що я маю платити ще раз цю суму. Якби знала, що у вас так висить система, то краще би оплатила на місці. Тепер як бути.

Отмечено как решение

Synevo 4 месяца назад
Customer care
Добрий день, пані Катерино!
Дякуємо Вам за звернення та вибір медичної лабораторії «Сінево» для діагностики.
Дозвольте повідомити, що, згідно з отриманим звітом, оплата за замовленням №128868713
станом на 06.01.2021 не проведена.
Якщо у Вас виникатимуть додаткові запитання з приводу даного замовлення – будемо раді допомогти.
Бажаємо Вам міцного здоров’я!
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Добрий день, пані Катерино!
    Дякуємо Вам за звернення та вибір медичної лабораторії «Сінево» для діагностики.
    Дозвольте повідомити, що, згідно з отриманим звітом, оплата за замовленням №128868713
    станом на 06.01.2021 не проведена.
    Якщо у Вас виникатимуть додаткові запитання з приводу даного замовлення – будемо раді допомогти.
    Бажаємо Вам міцного здоров’я!

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика