Тетяна 10.03.2021 12:26
Пользователь

Прошу розібрати дану ситуацію...

Сьогодні відвідала ваш центр обслуговування!! Задоволення від цього візиту "0" одні " -". При отриманні результату мене відфудболили на кінець черги пояснивши це тим ,що результати видають у другій половині дня. На мое питання де це написано Ст.медсестра Юлия Редьо відповіла,що на сайті. На сайті я не знайшла,онлайн консультант теж мені це не підтвердила. Що за дескримінація....

Отмечено как решение

Synevo 2 месяца назад
Customer care
Доброго дня, Тетяно!
Просимо вибачення за незручності. Для того щоб ми розібралися в ситуації більш детально, вкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня, Тетяно!
    Просимо вибачення за незручності. Для того щоб ми розібралися в ситуації більш детально, вкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика