04.03.2021 сдалала аналіз крові. Штрих код 3003910798. Орієнтовна дата готовності 17.03.21. При повторному зв'язку обіцяли 26.03.21. До цього часу немає. Скаргу блокують. На сайті Скарги своєї тоже не бачу. Жахливо.Ціна аналіза 1200.00 грн.
скарга
добрый день
23.06.21 сдала анализы ребенка на 2 исследования : пакет 351.1 и 2077 ( счет 26233021)
пришли результаты совмещенные (все на одном бланке с одной печатью) НО мне нужно их отдать совершенно разным врачам. На горячей линии мне не смогли помочь ( "ну у нас так, вы же в один день делали") я предложила на месте просто распечатать на 2 бланка -" нiт так нельзя"
ПОЧЕМУ? все всегда анализы выдавались на РАЗНЫХ бланках
прошу решить вопрос положительно
Добрий день!
Дякуємо Вам за вибір нашої лабораторії!
Вкажіть, будь ласка, дані, необхідні для ідентифікації Вашого замовлення:
- П. І. Б.;
- повна дата народження (число/місяць/рік);
- штрихкод (цифровий код під зображенням штрихкода на бланку замовлення);
- дата дослідження;
- місто і лабораторний центр, в якому здавали аналізи.
Нечего не расказуют по тестам ПЦР говорят летите на вертолете чтоб успеть за границу мы нечего не знаем научите персонал рассказывать о тестах
это в Дружковке
Шановний Дмитре!
Дякуємо Вам за звернення.
Термін виконання послуги ПЛР. Коронавірус (РНК SARS-CoV-2, назо-орофарингеальний зішкріб, якісне визначення, метод rRT-PCR) / 3363 для м. Дружківка становить два робочі дні.
З графіком роботи пункту та забору матеріалу Ви можете ознайомитись на нашому сайті https://www.synevo.ua/ua/centers/121/254 .
Звертаємо Вашу увагу, що оформлення замовлення для діагностики Covid здійснюється тільки по пред'явленню документа, що посвідчує особу (оригінал паспорта громадянина України, посвідчення водія), вказівки повної адреси місця проживання та місця роботи (навчального закладу).
Ваше зауваження щодо роботи персоналу пункту передано керівнику медсестринської служби для подальшої роботи з персоналом.
Приносимо вибачення за непорозуміння.
Бажаємо Вам міцного здоров'я!
В зв’язку з невірно вказаною персоналом Сінево електронною поштою, не можу отримати результат оперативно, потрібно їхати і забирати в лабораторї. В електронному кабінеті теж не можу ознайомитися з результатом, на листі замовлення немаю коду, лише штрих код
Добрий день!
Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі
Скарга!!!!
При здачі аналізів ,під час оформлення замовлення, мене не було проінформовано не було наглядних оголошень поряд, ,про те що всі результати будуть розпечатані на одному бланку.
Як вирішити дане питання???
Добрий день!
Дякуємо Вам за вибір нашої лабораторії!
Вкажіть, будь ласка, дані, необхідні для ідентифікації Вашого замовлення:
- П. І. Б.;
- повна дата народження (число/місяць/рік);
- штрихкод (цифровий код під зображенням штрихкода на бланку замовлення);
- дата дослідження;
- місто і лабораторний центр, в якому здавали аналізи.
Доброго дня, Євгеніє!
Відповідь на Ваше звернення була надіслана окремим листом на електронну адресу, яку Ви вказували при оформленні замовлення.