Ольга 01.04.2021 15:00
Пользователь

Скопление народа в помещении

Добрый день, сегодня утром очень удивило скопление народа в Covid-лаборатории на Ефремова, где в очень маленьком помещении находилось 19 (!) человек, что абсолютно недопустимо сейчас, тем более, Киев находится в красной зоне.
Сотрудники могли бы попросить ожидающих выйти на улицу и заходить по номерам.

Отмечено как решение

Synevo более месяца назад
Customer care
Шановна Ольго!

Ми вдячні Вам, що Ви описали ситуацію, яка склалася на одному з наших пунктів. Такі повідомлення дозволяють нам дізнатися про проблеми, пов'язані з комфортом і сервісом і докласти максимум зусиль для їх усунення.
Прийміть щирі вибачення за виниклі незручності при відвідуванні пункту.
Дозвольте зазначити, що з огляду на зростаючий попит, ми намагаємося зробити все можливе, щоб візит в нашу лабораторію приносив тільки позитивні емоції нашим Клієнтам.
На пункті завантаженість буває трохи вищою, ніж спочатку передбачувана. Тому, на жаль, виникла подібна ситуація.
Зважаючи на складну епідемічну ситуацію, лабораторні центри Synevo в даний час працюють у посиленому режимі.
Адміністратор лабораторного центру завжди стежить за тим, щоб оформлення замовлень відбувалося з дотриманням дистанції між клієнтами.

Дійсно, на пункті м.Київ, вулиця Єфремова 8-А самий великий наплив клієнтів до 12 години дня.

Також ми надаємо послугу “Виклик медсестри додому” https://www.synevo.ua/ua/vdoma/kyiv

Хочемо проінформувати, що на сайті https://www.synevo.ua/ua/centers/1 є можливість вибрати пункт згідно завантаженості.
Дозвольте звернути увагу, що, з огляду на введення карантину в країні, Лабораторія "Сінево" дотримується чинних нормативних актів України щодо протидії Covid-19 і дотримання протиепідемічних заходів, в тому числі положень постанови Кабінету Міністрів України №641 від 22 липня 2020 року, зі змінами, внесеними постановою КМУ № 712 від 12.08.2020 року, постанов і розпоряджень Головного санітарного лікаря України.
Ще раз приносимо щирі вибачення за завдані незручності.
Хочемо запевнити Вас в тому, що ми завжди намагаємося обслужити клієнта якісно і швидко.

Сподіваємося на Ваше розуміння і подальшу співпрацю!
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Шановна Ольго!

    Ми вдячні Вам, що Ви описали ситуацію, яка склалася на одному з наших пунктів. Такі повідомлення дозволяють нам дізнатися про проблеми, пов'язані з комфортом і сервісом і докласти максимум зусиль для їх усунення.
    Прийміть щирі вибачення за виниклі незручності при відвідуванні пункту.
    Дозвольте зазначити, що з огляду на зростаючий попит, ми намагаємося зробити все можливе, щоб візит в нашу лабораторію приносив тільки позитивні емоції нашим Клієнтам.
    На пункті завантаженість буває трохи вищою, ніж спочатку передбачувана. Тому, на жаль, виникла подібна ситуація.
    Зважаючи на складну епідемічну ситуацію, лабораторні центри Synevo в даний час працюють у посиленому режимі.
    Адміністратор лабораторного центру завжди стежить за тим, щоб оформлення замовлень відбувалося з дотриманням дистанції між клієнтами.

    Дійсно, на пункті м.Київ, вулиця Єфремова 8-А самий великий наплив клієнтів до 12 години дня.

    Також ми надаємо послугу “Виклик медсестри додому” https://www.synevo.ua/ua/vdoma/kyiv

    Хочемо проінформувати, що на сайті https://www.synevo.ua/ua/centers/1 є можливість вибрати пункт згідно завантаженості.
    Дозвольте звернути увагу, що, з огляду на введення карантину в країні, Лабораторія "Сінево" дотримується чинних нормативних актів України щодо протидії Covid-19 і дотримання протиепідемічних заходів, в тому числі положень постанови Кабінету Міністрів України №641 від 22 липня 2020 року, зі змінами, внесеними постановою КМУ № 712 від 12.08.2020 року, постанов і розпоряджень Головного санітарного лікаря України.
    Ще раз приносимо щирі вибачення за завдані незручності.
    Хочемо запевнити Вас в тому, що ми завжди намагаємося обслужити клієнта якісно і швидко.

    Сподіваємося на Ваше розуміння і подальшу співпрацю!

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика