Svitlana Oliinyk 07.04.2021 09:53
Пользователь

Не повідомляють про дитячу медсестру

06.04.2021 р . я оплатила он-лайн аналізи для дитини. Прийшло підтвердження в смс, що все успішно, можна здати аналізи протягом місяця. 07.04. підняли дитину раніше, не давали їсти, відпросилися з роботи - прийшли в лабораторію, і нам повідомляють, що забір крові у дитини проводиться дитячою медсестрою, у якої плаваючий графік роботи, і яка сьогодні не працює.
Питання: як я повинна була здогадатися під час оформлення он-лайн замовлення, що забір проводиться дитячою медсестрою у визначені дні і хто відшкодує мені витрачені час та гроші на дорогу?

Дякую.

Отмечено как решение

Synevo более месяца назад
Customer care
Доброго дня.
Відповідь було надано на Вашу електронну адресу, прохання ознайомитися.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня.
    Відповідь було надано на Вашу електронну адресу, прохання ознайомитися.

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика