Надежда 24.04.2021 12:33
Пользователь

Некомпетентність онлайн консультантів

Шановні онлайн консультанти! Коли вам задають питання - відповідаєте на нього конкретно, а якщо ви не знаєте відповіді, то не потрібно дезінформувати ваших клієнтів!
На тижні я задала вам питання стосовно можливості здачі аналізів в конкретному відділенні Сінево саме в суботу (перелік алалізів, які мені необхідно здати я теж написала). Одна з онлайн консультантів написала мені:"Будь ласка", коди послуг та ціни. В моєму розумінні фраза "Будь ласка" означає згоду, підтвердження, отже я в суботу, тобто сьогодні їду за 50 км. в інший населений пункт, бо в моєму місті не має відділення лабораторії, де мені говорять, що сьогодні не можуть прийняти всі аналізи, треба прийти в понеділок.
Через не компетентних онлайн консультантів мені тепер необхідно ще раз їхати за 50 км., щоб знову здати аналізи!!!
Ви змарнували мої час та кошти!
Шановні адміністратори навчайте своїх підлеглих давати конкретні відповіді НА КОНКРЕТНІ ЗАПИТАННЯ!

Отмечено как решение

Synevo 6 месяцев назад
Customer care
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, номер телефону з якого Ви телефонували.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня!
    Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, номер телефону з якого Ви телефонували.

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика