Вікторія 27.05.2021 13:18
Пользователь

Не отримала відповідь на елементарне запитання.

Запитала у служби підтримки подробиці про пакет 313. Без ніяких нюансів, просто опис, бо на сайті його немає. Мене відправили на іншу службу підтримки, бо «в нас такої інформації немає». Навіщо тоді взагалі така підтримка, де не можуть відповісти на елементарне запитання.

Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    Customer care

    Доброго дня!
    Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, з якого номеру Ви телефонували на гарячу лінію лабораторії Сінево.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Я зверталася в службу підтримки онлайн

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня
      Можливо Ви пам'ятаєте, коли саме звертались до підтримки онлайн? І чи вказували Ви свої контактні дані?

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Приблизно годину тому. Ніяких даних я не надавала, так як їх не було. Оператор Оксана зі мною спілкувалась

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня!
      Відповідь надали на електронну пошту.

       (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 5
    ответов
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика