Antonina 28.05.2021 11:25
Пользователь

Розчарована роботою лабораторії.

Протягом пів року з періодичністю кожні 3 тижня здаю одні й ті ж аналізи (в мене хвора щитоподібна залоза). Здаю зразку - результат максимум на 19-20 годину вечора завжди готовий. Відповідно я довіряла цій лабораторії, а даремно!!!
Вчора здала о 7 ранку знову аналізи - результату до цього часу немає. Він мені був потрібен для госпіталізації. Відповідно мене не змогли госпіталізувати, зданий мною тест на Ковід втратить чинність до понеділка, тому змушена перездавати знову!!! І все це дякуючи Сінево!!!
Зі слів консультанта: аналіз за вчора так і не взяли в роботу, сьогодні лише приступлять до його виконання, зрозуміло, що лише на вечір буде готовий (в кращому випадку). Лабораторії наче б то завантажені.
Більше не буду користуватися послугами даних лабораторій і нікому радити не буду. За таких обставин і "важності" Сінево, краще звернутися до інших лабораторій, вони цінують клієнтів більше і знаходять час для проведення аналізів, за які отримують кошти

Отмечено как решение

Synevo более 4 месяцев назад
Customer care
Шановна Антоніно!
Дякуємо Вам за виявлену довіру і вибір медичної лабораторії «Сінево» для діагностики.
У відповідь на Ваше звернення, дозвольте відмітити, що орієнтовна дата готовності результатів завжди вказується на бланку замовлення.
Хочемо пояснити, що зазначені терміни виконання послуг є орієнтовними (на нашому сайті надана ця інформація). Вказується термін максимально можливий.
В Вашій ситуації: орієнтовна дата по штрих-коду 30ХХХХХ50 - 28.05.2021. Результат виданий 28.05.2021.
Бажаємо Вам і Вашій родині міцного здоров'я!
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Шановна Антоніно!
    Дякуємо Вам за виявлену довіру і вибір медичної лабораторії «Сінево» для діагностики.
    У відповідь на Ваше звернення, дозвольте відмітити, що орієнтовна дата готовності результатів завжди вказується на бланку замовлення.
    Хочемо пояснити, що зазначені терміни виконання послуг є орієнтовними (на нашому сайті надана ця інформація). Вказується термін максимально можливий.
    В Вашій ситуації: орієнтовна дата по штрих-коду 30ХХХХХ50 - 28.05.2021. Результат виданий 28.05.2021.
    Бажаємо Вам і Вашій родині міцного здоров'я!

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Звернулися до лабораторії Синево вперше та востаннє. Вкрай розчарована та обурена відношенням та роботою лабораторії.
    1. Некомпетентність працівників лабораторії в наданні інформації про строк виконання замовленого аналізу. Хороше ставлення працівників лише саме в той час, коли ви сплачуєте послугу , а опісля ми вже не цікаві. Кошти внесені, що ж ще нам потрібно?
    2. В обіцяний час, прийшовши за результатами, їх ще не було. Відповідь одна,, вони в обробці ,, Працівників запитували при здачі аналізів, чи точно вони будуть готові, тому що дитину потрібно відвозити до університету до іншої області. Запевняли, що ще раніше будуть. Жалкую, що не звернулися до іншої лабораторії.
    3 Працівниці запевнили, що результати ми можемо отримати по місцю прибуття в Харкові в будь-якому відділенні Синево. Запитавши адресу отримала відповідь, що є інтернет, ШУКАЙТЕ. Ми нічого не знаємо. Я в шоці.
    4 Звичайно, нашу дитину без результату аналізу до університету не допускають. Відвідавши по місцю прибуття лабораторію Синево, нам відмовили у видачі результату. Відповідь була однозначна, де здавали, там і отримуйте, і результати ваші не готові !!!!. В мене просто крик душі !!! Після двох дзвінків на гарячу лінію, я отримала результат о 15:48, а на роздруківці було зазначено 13:37. То де ж справедливість??
    5 Через халатність та невідповідальніть лабораторії Синево нам прийшлося шукати в іншому місті, в іншій області іншу лабораторію для повторної здачі аналізів, це ще 430 грн.
    6 Якщо так непрофесійно та безвідповідально працювати, то навіщо було відкривати мережу Синево?
    І повторюсь, звернулася до лабораторії вперше та востаннє!!!!!

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Добрий день!
      Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
      Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі.

       (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 3
    ответа
  • 3
    участника
  • 2
    подписчика