Пользователь

Поверніть кошти за ненадані послуги

Я, Лисенко Анастасія Ігорівна, о 10:50 23.05.2021 року здійснила оплату онлайн за послугу ПЛР тестування на Covid-19, що підтверджує квитанція XA88-3647-H7T0-6MA7 та номер замовлення 135073404.

08.06.2021 року я звернулася у відділення лабораторії Сінево за адресою м. Київ, вул. Підвисоцького, 6, де Олена Єловська, старша медсестра, відмовилися прийняти мою заяву на повернення коштів за ненадані послуги, відмовилася роздрукувати квитанцію на оплату, відмовилася надати мені оригінал заяви, відмовилася компенсувати мені кошти тим платіжним методом, який я брала і у день заяви, на законних підставах. Чим порушила Закон України "Про захист прав споживачів" та Закон України "Про реєстрацію розрахункових операцій", а саме пункт 2 статті 3. Я заповнила онлайн-форму на повернення коштів 08.06.2021, але мені ніхто з персоналу не зателефонував. Я прошу розглянути мою заяву та повернути 891 грн, сплачену мною за ненадані послуги, на картку 4149439315422125 протягом законних трьох банківських днів. Тобто до п'ятниці 11.06 включно.

Отмечено как решение

Synevo более 3 месяцев назад
Customer care
Шановна Анастасіє Ігорівно!
Дякуємо Вам за звернення.
Дозвольте повідомити, Ваша заява опрацьована, повернення коштів по замовленню 135073404 виконано 10.06.2021р.
Очікуйте надходження коштів на Ваш рахунок найближчим часом.
При виникненні додаткових запитань будемо раді допомогти.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Шановна Анастасіє Ігорівно!
    Дякуємо Вам за звернення.
    Дозвольте повідомити, Ваша заява опрацьована, повернення коштів по замовленню 135073404 виконано 10.06.2021р.
    Очікуйте надходження коштів на Ваш рахунок найближчим часом.
    При виникненні додаткових запитань будемо раді допомогти.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Сказати, що я не задоволена сервісом, це - нічого не сказати... оформлення запиту на повернення коштів...місяць очікування, переписки з консультантами, заповнення повторно заявок...повідомлення що через 5 днів кошти надійдуть на рахунок... пройшов місяць... знову пишу консультанту...як з'ясувалося мою заявку не було розглянемо....... БЕЗ слів, 2640грн гуляють десь і ніхто не повідомив що є проблеми з заявкою.... залишаю номер замовлення тут і надіюсь на швидке вирішення.... 136421999 від 25.06.21

     (0)
  • ответ скрыт
    Customer care

    Доброго дня!
    Відповідь на Ваше звернення була надіслана окремим листом на електронну адресу, яку Ви вказували при оформленні онлайн замовлення.

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 3
    ответа
  • 3
    участника
  • 2
    подписчика