Наталья 27.07.2021 10:02
Пользователь

Скарга, невірний результат!

Доброго дня, мені потрібно було дитині здавати аналізи протягом тижня з інтервалом 3-4 дні, у дитини стоїть діагноз мононуклеоз, нам треба бачити як змінюються показники, я здала дитині аналізи в вашій лабораторії та виявляється що взагалі дитина здорова та не потребує лікування, судячи з аналізів які ми зробили в вашій лабораторії, я на наступний день перездаю в іншій - та взагалі впадаю в шок, результати взагалі відрізняються від лабораторії Сінево. Я вже тиждень чекаю від ваших фахівців відповідь, коли ж вони порівняють аналізи з 2-х лабораторій які я представила.

Отмечено как решение

Synevo 2 месяца назад
Customer care
Доброго дня!
Ваше звернення знаходиться в роботі, як тільки буде додаткова інформація - Вам нададуть її на електронну адресу.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня!
    Ваше звернення знаходиться в роботі, як тільки буде додаткова інформація - Вам нададуть її на електронну адресу.

     (0)
    • ответ скрыт
      Пользователь

      Скільки часу у вас надається для розв'язання таких питань?
      Чому моє питання не пропускає модерація ?

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Скільки часу у вас надається для розв'язання таких питань?

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Скільки часу у вас надається для розв'язання таких питань?
    Чому моє питання не пропускає модерація ?

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Зазвичай відповідь надається протягом 2-3 днів, але максимальний термін розгляду запиту до 14 днів.

       (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Це ви для порівняння готових аналізів!!! термін 14 днів. Це жах! Якщо у дитини в аналізі сечі є білок, а по вашім результатам його немає то що треба 14 днів порівнювати ???!!! Зауважу я відправила вашим спеціалістам ще тиждень назад результати з іншої лабораторії для порівняння!

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Чому мої повідомлення по декілька днів на модерації?

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Доброго дня
      Відповідь відправлена на Вашу електронну адресу.

       (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 8
    ответов
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика