Ирина 16.08.2021 09:34
Пользователь

Жалоба , просьба!

Здравствуйте. Пожалуйста пусть сотрудники лаборатории не впаривают пенсионерам пакеты анализов!!! Отец пришёл сдавать оак за 190 грн а ему предложили пакет за 780 грн ! Он не знает расценок и подумал что обычный оак так стоит ! Он отдал последние деньги !!!!!!
Как так можно ? Это пенсионеры ! Предлагайте пакеты молодым но не пенсионерам !!!!

Отмечено как решение

Synevo более 2 месяцев назад
Customer care
Добрий день!
Дякуємо Вам за вибір нашої лабораторії!
Вкажіть, будь ласка, дані, необхідні для ідентифікації замовлення:
- П. І. Б.;
- повна дата народження (число/місяць/рік);
- штрихкод (цифровий код під зображенням штрихкода на бланку замовлення);
- дата дослідження;
- місто і лабораторний центр, в якому здавали аналізи.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Добрий день!
    Дякуємо Вам за вибір нашої лабораторії!
    Вкажіть, будь ласка, дані, необхідні для ідентифікації замовлення:
    - П. І. Б.;
    - повна дата народження (число/місяць/рік);
    - штрихкод (цифровий код під зображенням штрихкода на бланку замовлення);
    - дата дослідження;
    - місто і лабораторний центр, в якому здавали аналізи.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Николаев Игорь Яковлевич
    01-11-1952
    26696677 от 16.08.2021
    Закревского 51/2

    Пакет отличный не спорю но ему надо было только оак.

     (0)
    • ответ скрыт
      Customer care

      Шановна пані Ірино!
      Дякуємо Вам за звернення та вибір медичної лабораторії «Сінево» для діагностики.
      Для нас дуже важлива думка наших клієнтів, тому що ми намагаємося не втратити Вашу довіру і зробити все необхідне для покращення обслуговування в нашому лабораторному центрі.
      Звертаємо Вашу увагу, що перед збереженням замовлення медсестра завжди озвучує назви послуг і їх ціни. Клієнту видається бланк замовлення, де вказано перелік усіх оформлених послуг, інформаційну згоду, в якій міститься інформація, що клієнт може звернутися протягом 2-х годин в пункт, в разі якщо в бланці замовлення була допущена помилка.
      Перепрошуємо за непорозуміння при оформленні замовлення.
      Наразі Ваш випадок, щодо обслуговування в лабораторному центрі, було направлено керівнику медсестринської служби, для подальшої роботи з персоналом, який Вас обслуговував.
      Сподіваємося, що наступний візит в нашу лабораторію залишить тільки позитивні враження.
      Бажаємо Вам та Вашій родині міцного здоров'я!

       (1)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 3
    ответа
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика