Віталій 31.08.2021 16:53
Пользователь

Онлайн підтримка не вирішує проблем

Вітаю! 28.08 здавав кров для отримання загального аналізу крові та аналізу на алергени панель Алекс2.
В той же день, тоюто 28.08 отримав у Вайбер повідомлення про готовність загального аналізу крові, який завантажив через чат-бот.
31.08 знову отримав повідомлення про готовність результатів по панелі Алекс2, однак завантажувався той же загальний результат аналізу крові, який я уже завантажив 28.08.
Двоє операторів служби підтримки не змогли мені допомогти, тобто не надіслали коректні результати, запропонувавши з паспортом прийти у відділення Сінево, мотивуючи тим, що або технічний збій, або ПДФ "не такий", або ще купа причин.
На запитання чому один результат прийшов і завантажився, а інший, через 3 дні, не завантажується, а задубльовується попередній - коректної відповіді, як і результату, не отримав.

Отмечено как решение

Synevo более месяца назад
Customer care
Доброго дня, Віталій!
Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі, номер телефону з якого зверталися на Гарячу лінію.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня, Віталій!
    Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
    Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі, номер телефону з якого зверталися на Гарячу лінію.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Вандич Віталій Васильович
    21.05.1978
    28.08.21 у м.Києві, Чоколівський бульвар, 19
    Не телефонував, а переписувався через чат.

     (0)
  • ответ скрыт
    Customer care

    Доброго дня!
    Відповідь відправили на Вашу електронну адресу, будь ласка, ознайомтесь.

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

    Просили ускорить анализ, так как человек находится в реанимации, нам отказали. А через два дня выяснилось, что можно оформить заявление, чтобы анализ пришел раньше. Ни оператор ни девочки в лаборатории нам этого не предложили.

     (0)
  • ответ скрыт
    Customer care

    Доброго дня.
    Для того щоб ми могли розібратися та надати відповідь, прохання уточнити штрих код замовлення.
    Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі.
    Також підкажіть, з якого номеру Ви телефонували на гарячу лінію лабораторії Сінево.

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 5
    ответов
  • 3
    участника
  • 2
    подписчика