Customer care
Шановна пані Катерино!
Дякуємо Вам за довіру та за те, що привернули нашу увагу до зручності нашого сайту. Для нас дуже важливий зворотний зв'язок з клієнтом для покращення обслуговування.
Дозвольте повідомити, що на разі ми вдосконалюємо свій сайт та робимо все, щоб перегляд результатів був зручний та доступний для кожного клієнта.
Інформацію про Ваш випадок ми надіслали до керівника відповідного відділу для уникнення подібних ситуацій в подальшому.
Дякуємо Вам, що допомагаєте нам стати кращими.
Приносимо свої вибачення за незручності та сподіваємось на ваше розуміння.
Бажаємо Вам міцного здоров’я!
Шановна пані Катерино!
Дякуємо Вам за довіру та за те, що привернули нашу увагу до зручності нашого сайту. Для нас дуже важливий зворотний зв'язок з клієнтом для покращення обслуговування.
Дозвольте повідомити, що на разі ми вдосконалюємо свій сайт та робимо все, щоб перегляд результатів був зручний та доступний для кожного клієнта.
Інформацію про Ваш випадок ми надіслали до керівника відповідного відділу для уникнення подібних ситуацій в подальшому.
Дякуємо Вам, що допомагаєте нам стати кращими.
Приносимо свої вибачення за незручності та сподіваємось на ваше розуміння.
Бажаємо Вам міцного здоров’я!