Анастасия 14.12.2021 16:53
Пользователь

Почему пришли не все анализы?

Здравствуйте подскажите пожалуйста почему пришли не все анализы?

Отмечено как решение

Synevo более 4 месяцев назад
Customer care
Доброго дня.
Для того щоб ми могли розібратися та надати відповідь, прохання уточнити штрих код замовлення.
Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    Customer care

    Шановна пані Анастасіє!
    Дякуємо Вам за звернення та вибір медичної лабораторії «Сінево» для діагностики.
    Дозвольте проінформувати, що термін виконання замовлення по штрих-коду 35XXXXXX97 - два робочі дні (без урахування дня здачі аналізу, вихідними вважаються неділя і державні свята).
    Звертаємо Вашу увагу на те, що орієнтовна дата готовності замовлення по штрих-коду 35XXXXXX97, зазначена в бланку – 14.12.2021.
    Зазначений термін виконання є орієнтовним та залежить від рівня завантаженості лабораторії. Ми завжди намагаємось йти назустріч нашим клієнтам і при можливості намагаємось пришвидшити видачу результатів досліджень, тому відправляємо смс-оповіщення про часткову готовність результату.
    Хочемо повідомити, що повний результат аналізів було внесено в лабораторну інформаційну систему Silab 14.12.2021 о 22:20, після чого надсилається на пошту, якщо вона була вказана при замовленні. Також по готовності результатів надходить смс-оповіщення. Дане смс було надіслано Вам про часткову готовність 13.12.2021 о 18:48, та про повну готовність 15.12.2021 о 08:42.
    Для коректної інтерпретації всіх отриманих результатів та їх діагностичного значення рекомендуємо звернутися до лікаря. Лікуючий лікар буде враховувати не тільки дані лабораторної діагностики, а й об’єктивного огляду, анамнезу та інших методів дослідження для вирішення подальшої лікувально-діагностичної тактики.
    Сподіваємось на Ваше розуміння.
    Бажаємо Вам міцного здоров’я!

     (0)
  • ответ скрыт
    Пользователь

     (0)
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня.
    Для того щоб ми могли розібратися та надати відповідь, прохання уточнити штрих код замовлення.
    Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі.

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 3
    ответа
  • 3
    участника
  • 2
    подписчика