Людмила 24.01.2022 08:54
Пользователь

Жахливе обслуговування.

22.01.2022. Я зареєстрована в онлайн, тільки прийти і здати ту кров для аналізу, сиджу в загальній черзі вже 25 хвилин, поки на режстратурі розберуться, що кому здать, дзвонять якійсь Люді постійно, запитує, ,кі коди ставить,......дууууже повільно щось там клацає, це просто треш, кожного опитують...я згодна, є процедура, але якщо я все це зробила, чому я має тратить свій час!
Навчить їх працювати бистріше і посадіть ще одного адміністратора, який онлайн реєстрацію приймає!
Що це за неподобство!!!

Отмечено как решение

Synevo более 3 месяцев назад
Customer care
Доброго дня, Людмило!
Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі.
Ответить

Присоединиться (0)
Подписаться на тему, чтобы
получать уведомления об
ответах!

Проголосуйте и подпишитесь на тему
  • ответ скрыт
    решение
    Customer care

    Доброго дня, Людмило!
    Нам дуже шкода, що склалася дана ситуація. Для того що б ми змогли розібратися і надати відповідь, підкажіть, будь ласка, штрих код Вашого замовлення.
    Або ж дані, необхідні для ідентифікації замовлення: ПІБ; повна дата народження; дата здачі дослідження; місто здачі.

     (0)
Какое у вас настроение?
Скрытие ответа
Используйте, если в ответе содержится конфиденциальная информация. Только представители компании смогут просмотреть его
Создать тему
  • 1
    ответ
  • 2
    участника
  • 2
    подписчика